Benvinguts!

7 comentaris:

pepe ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
jesus ha dit...

jo JESUS no he votat pero vui super grota.

Aitana ha dit...

Hola el peix em fa molta gracia, em mira quan em moc, be quan moc la fletxa
quina gracia Aitana 4t de l'escola CAN VIDALET

Judit M ha dit...

Hola el peix ha perdut la memoria! Tenim que ajudar al peix si no la cosa dominara Esplugues!


Judit Marina de 4t

Anònim ha dit...

Jo e votat per supergrota perque soc del grup groc.

Montse ha dit...

La idea de ajudar a recordar els
records als avis a sigut una bona idea i guardaro amb contrsenya.

iman melanie ha dit...

hola!
Em dic Iman de la escola Can Vidalet.Vaig a la classe de quart.M'agrada't lo que em fet avui.Avans de que t'envies aquest comentari,teniem que votar per la nostra redacció.Jo he votat super Grota,que l'ha majoria de la classe tambe l'han votat.
Iman i melanie de quart